021 45604

عنوان تستی مقاله اینجا قرار میگیرد

قیمت تور قشم

قیمت تور قشم به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. یادتان باشد که اگر به دنبال تور ارزان قشم هستید، بهتر است ارزان‌ترین تورهای قشم را در اوایل هفته و فصول گرم سال که بیشتر ارائه می‌شوند یا در مواقعی که مردم سفر کم می‌روند؛ مثل زمان باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها و یا زمان امتحانات و البته تاریخ‌های بعد از تعطیلات رسمی خریداری کنید.

مورد بعدی اینکه طبیعتا اصلی‌ترین هزینه سفر شامل هزینه اقامت و هزینه رفت‌و‌برگشت به مقصد مورد نظرتان می‌شود. قشم جزو شهرهایی که سفر زمینی آن هم طرفداران خودش را دارد؛ سفر زمینی هزینه کمتری دارد. برای خرید تور قشم به صورت زمینی می‌توانید از قطار و کشتی استفاده کنید که قیمت کشتی نسبت به قطار پایین‌تر است و به این ترتیب می‌توانید سفر با تور ارزان قشم را تجربه کنید.

خرید تور مشهد در تابستان هم یکی از راه‌های سفر ارزان به این شهر است. قشم آب و هوای گرم و خشکی دارد و در این بازه زمانی از میزان گردشگران آن کم می‌شود. به همین دلیل قیمت‌ها هم طبیعتا کاهش می‌یابد. پرطرفدارترین زمان سفر به مشهد نیمه دوم سال و ایام نوروز است؛ در این زمان‌ها استقبال گردشگران برای رزرو تور قشم بسیار بالاست و معمولا ظرفیت بلیط هواپیما و قطار از روزها قبل پر می‌شود؛ بنابراین تا‌جایی‌که باید از یکی دو ماه قبل برای رزرو تور اقدام کنید.

مقالات مرتبط مشاهده همه مطالب

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده است

تـــورهای ویـــژه

جستجو
منوی سایت